Advertisement

מוטי בבצ'יק : Pwvqrxarc0lx M : מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:

מוטי בבצ'יק : Pwvqrxarc0lx M : מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר.

בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר.

מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×
מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×"תייצ×'ו צפו כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭.

שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות.

תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. הו הא מי זה בבצ'יק: Your browser does not support html5 video.

בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. Your browser does not support html5 video. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה.

Bb75qyc79tesfm
Bb75qyc79tesfm from ladaat.co
עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו.

מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:

מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית.

בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי:

מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×
מוטי ×'×'צ יק ×'רמץ את ×'נו כולם ×"תייצ×'ו צפו כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל.

מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן.

נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק.

Posting Komentar

0 Komentar